Očakáva sa, že v nasledujúcich rokoch prudko porastie veľký počet priemyselných odvetví. Medzi nimi: zdravotná starostlivosť a technológie. Naďalej sa bude rozširovať aj stavebníctvo. Ak sa chcete rozhodnúť, na čo sa chcete zamerať, najprv sa pozrite na svoje schopnosti, skúsenosti a dostupné prostriedky.
Telocvične
Jedna správa naznačuje, že zdravotnícky priemysel bude rásť približne o 23 percent v priebehu nasledujúcich 10 rokov. V Spojených štátoch tvoria telocvične kombinovaný príjem vo výške 30 miliárd USD ročne a fitness centrá majú viac ako 58 miliónov členov.
Aj keď počiatočné náklady na vytvorenie telocvične môžu byť relatívne vysoké, majú potenciál pre významné opakujúce sa príjmy. Ponúka ďalšie služby a produkty, ako sú masážne terapie, sauny, vírivky, fitness kurzy pre skupiny, výživové potraviny, osobné školenia a lezecké steny môžu priniesť ďalšie príjmy.
Výstavba a renovácia budov
Zatiaľ čo priemerná cena nových domov naďalej rastie, dopyt po renováciách sa tiež zvyšuje; Avšak, náklady na mnohých stavebných materiálov zostali relatívne stabilné. Podnikateľ by mohol zvážiť dokončenie lacnej renovácie v oblasti, ktorá je pravidelne ovplyvňovaná prírodnými katastrofami, ako sú zemetrasenia, hurikány, tornáda alebo požiare.
Oprava počítačov a mobilných telefónov
Podľa jednej analýzy väčšina amerických rodín pravidelne používa najmenej štyri digitálne zariadenia, avšak počet ľudí, ktorí sa špecializujú na opravu počítačov a smartfónov, sa v posledných troch rokoch sotva zvýšil. Mnohí zákazníci navyše nemajú špecializované nástroje, ktoré sú kompatibilné s ich digitálnymi zariadeniami.
Podnikateľ môže vytvoriť firmu, ktorá sa špecializuje na inštaláciu nového hardvéru, odstránenie vírusov, vykonávanie rutinnej údržby a extrahovanie nepotrebných softvérových programov.
Služby starostlivosti o deti a seniorov
Starnutie generácie baby boomu bude mať za následok viac ako 56 miliónov ľudí v USA 65 rokov alebo viac do roku 2020. A to znamená rastúcu potrebu podnikov domácej starostlivostiposkytovať potrebné služby starnúcej populácii. Tieto služby môžu súvisieť so zdravím alebo sa môžu skladať zo spoločností, nakupovania, varenia a čistenia. Franchisanti a samostatne vlastnené podniky, ktoré môžu poskytovať tieto služby, môžu očakávať rastúci trh.
Marketingový výskum a analýza
Veľké podniky, malé podniky a politici sa spoliehajú na údaje, ktoré im pomôžu dosiahnuť ich ciele. Surové údaje sú však samy o sebe k ničomu. Údaje sa potom musia zozbierať a analyzovať, aby sa zistili trendy a aby sa pochopilo, čo funguje alebo nepracuje v rámci vyhľadávacieho marketingu spoločnosti, sociálnych médií a tradičného marketingového úsilia. Hoci mnohé webové nástroje (napríklad Google Analytics) boli vyvinuté na pomoc pri analýze, menšie podniky často nemajú nikoho na zamestnancov s časom alebo zručnosťami na používanie nástrojov.